HAPPY MOTHERS DAY

Ku Mulakan Tulisan Ku Dengan Bismillah..

Assalamualaikum..

Kepada para pembaca blog, kawan² yg sudi bertandang ke blog ku yg x seberapa ni...

Sejak membuat blog ni satu habuk pun belum lagi tertulis,mungkin kerana masih baru di dalam bidang ni, Idea belum ada.. otak saraf pun masih belum berhubung jadinya bertanguh tanguh😅

walau bagaimana pun ku cuba gagahkan diri jg Menulis di halaman yg pertama dgn memilih hari yg sangat special sempena bulan mei ni,

ada byk aktiviti2 yg telah berjln cuma lembab sangat utk di muatkn di dlm blog ni al maklum la...saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan.😅

HAPPY MOTHERS DAY

Hari yg sangat istimewa bg setiap wanita² yg bergelar ibu dan di kesempatan ini saya ingin mengucapkn Happy mothers day kepada mama saya Ajijah Jani 
Seorang wanita yg tabah,cekal membesarkan kami 9 org adik beradik,penyabar,penyayang,Taat pada suami dan pandai berdikari.. 

Aku masih ingat masa tinggal di kepayan barek polis, Masa tu aku sudah berumur 11 tahun, ingatan aku masih kuat, mama bekebun sayur dan buat kuih, hasil itulah menjadi income sampingan mama untuk membantu bapa yg bergaji kecil semasa menjadi anggota polis, betapa besarnya pengorbanan mama menjaga makan minum kami Masa itu🥺 
Alhamdulillah aku hanya bisa berdoa semoga Allah memberikan kesihatan dan tmpt syurga buat mama di akhirat.
Terima kasih ma jasamu tidak ku lupa sampai bila².

kepada semua ibu2 di seluruh dunia, adik2 perempuan ku, kepada rakan2 fb ku,rakan2 yg mengenali ku di luar alam maya,kepada makcik2 ku dan kepada diriku sendiri, semoga hari2 esok kita Sentiasa di kurniakan kesihatan yg baik,di murahkn rezeki dan kebahagiaan yg diberkati Allah,Aamiin ya mujib..

                                             


Sempena mothers day tahun ini saya memilih utk membuat kek sendiri, air tgn sendiri la konon... First time Buat kek😂
limited edition,kek red velvet with fondant.

Alhamdulillah,resepi cake dari seorg blogger kalau x silap dari kak ita masam manis,terima kasih kerana berkongsi resepi semoga Allah saja yg dapat membalasnya...

Minta maaf kpd pengunjung2 blog x dapat sertakn resepinya disini next N3 baru saya akan update resepinya,harap bersabar selamat menikmati gambar je la ye 
sambil2 cuci mata...  


Bertemu di Next N3

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Biskut Cerelac

IKAN SIAKAP GORENG BERLADA

Biskut Ulat Bulu

Kuih Makmur

Biskut Cip Coklet Minty Pudina

kek Lapis Blueberry Kukus

Biskut Almond London

Biskut Tart Nenas

TURUN BERAT BADAN TANPA TAHAN LAPAR,TANPA UBAT DENGAN THERAPANT- INSTANT RESULT📌

Biskut Nestum Kelapa Ranggup